Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
149

Over mij

Ik ben de trotse schipper van het zeilscheepje Volle Maan, een Midget 26. Deze zomer maak ik een tocht naar Denemarken. Deels met mijn vrouw Trude, deels met andere reisgenoten. Dit reisblog is vooral bedoeld om thuisblijvers de gelegenheid te geven, op de hoogte te blijven van onze lotgevallen en van het wel en wee aan boord.

Over mijn reis

Op 30 mei vertrek ik met Sijtze uit Hoorn. We brengen de boot naar Delfzijl en gaan met de trein terug. Een paar dagen later, op maandag 10 juni, reizen Trude en ik met de trein naar Delfzijl om op dinsdagmorgen uit te varen, richting Denemarken. We willen in elk geval Helgoland aandoen en hopen (bij gunstige wind) Kopenhagen te bereiken. Op zondag 7 juli komen Bob en Liesbeth met de BMW naar ons toe om Trude af te lossen. Trude rijdt de volgende morgen huiswaarts en ik hoop met B&L twee mooie zeilweken in de Deense archipel te beleven. Op zondag 21 juli komt Roel naar Denemarken om B&L af te lossen. Zo langzamerhand wordt het dan tijd om weer 'es aan de terugreis te denken, want op 7 augustus is Trude jarig en het zou mooi zijn als we dan thuis zijn. Maar voor het zover is, komt Trude Roel weer aflossen, zodat we de boot samen weer thuis hopen te brengen.

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: