Foto's

30 juli 2014

Nee, geen nieuw verhaal. De Volle Maan ligt nog steeds rustig in Wolphaartsdijk. (Daar ga ik tenminste van uit, want ik ben thuis).

Eindelijk heb ik gedaan wat ik allang beloofd had: een stel foto's van de afgelopen vakantieweken op de site gezet.

De komende twee weken zullen Wim en Suzan met hun kinders op de Volle Maan zeilen. Op 16 augustus zal ik met Sijtze weer aanmonsteren.

Tot dan!

1. Cees&Betsy:
    31 juli 2014
    Henk, opnieuw met veel plezier je zeilavonturen gelezen. Begrijpelijk dat de makelaar in zicht komt maar jammer blijft het.
    Cees en ik gaan weer 4 weken overwinteren, een ideaal middel om de kou en depressies tegen te gaan en van de warme zon te genieten. Ideetje voor Trude en jou?
  2. Arie Gootjes:
    31 juli 2014
    Bedankt voor het mogen delen van je verhalen.
    Mooie foto's, Henk! Ik zag kennis: de Zeeland-brug! (Toch niet zó laag?) Tja, dat heb je als je in Nederland blijft, dat roept bij landrotten als ik herkenning op.
    Ook al in je beschrijving van Herkingen, Wemeldinge, St Annaland enz. En de Krammer- en Volkeraksluizen, al ben ik die nooit via het water gepasseerd. Leuk om je geboorte-stad vanuit zee te bekijken, lijkt me. (Nu nog een keer vanuit de lucht?)
    Ik vind het sowieso geweldig dat je ook deze reis weer 'verhaald' hebt op het blog, in woord en beeld.
    Bij het zien van de (foto van de) kaart van Tiengemeten moest ik onwillekeurig denken aan 2 boeken: 'Atlas van de belevingswereld' (ooit door jou aan mij geschonken) en 'Rouwen in de tijd' van Marinus van den Berg (heb je dat ook? er zit een 'belevings-kaart' voorin). Zo van: hoe kom ik van 'weelde' in 'weemoed'? Of van 'weemoed' naar 'weelde'? Maar dan niet te ver gaan, want dan kom je in 'wildernis'... Maar gezien de koeien-foto kon je het toch niet laten, denk ik. Ach, ze zullen wel een beetje tam zijn geweest..

Sterkte, ook Trude, met de 'afbouw' en 'afwikkeling' van verkoop enz. En wie weet volgen er in de toekomst op dit blog nog andere 'reisverhalen', al dan niet per boot? Wie weet waar je hand dan naar wijst...